Premiär för Industriförbundet i Sydsverige

pressinbjudan Presschef Lena Nilsson, tel: 08-783 80 56, jourtel: 070-568 80 00, lena.nilsson@industriforbundet.se Premiär för Industriförbundet i Sydsverige - träffa vår första regionansvariga! Det är i Sydsverige det händer - och då är vi förstås med! Nu har Industriförbundet för första gången en egen medarbetare på plats i Sydsverige. Eleni Laopodis är hennes namn, regionansvarig för Industriförbundet i södra Sverige är hennes titel och hennes uppgift är att bevaka utvecklingen i Sydsverige. Eleni Laopodis’ geografiska arbetsområde är detsamma som Sydsvenska Industri- och Handelskammarens: Skåne, Blekinge, södra Halland, Kalmar län samt Kronobergs län. Hennes tjänst är ett praktiskt exempel på det joint venture som finns mellan Industriförbundet och Sydsvenska Industri- och Handelskammaren. Industriförbundet sitter därför i Handelskammarens lokaler i Malmö Börshus. Välkommen till en presslunch med vår första regionansvariga, nu på torsdag 8 oktober 1998 kl 11:00-12:30. Plats: Cavaliersflygeln, Börshuset, Malmö, 2 vån. Där medverkar också Industriförbundets vd Per Olofsson och Sydsvenska Industri- och Handelskammarens vd Stephan Müchler för att berätta om samarbetet. Eftersom vi tänkte ta det kring en matbit, är vi tacksamma om du hör av dig om du tänker komma. Ring gärna Ingrid Casserborg, 08-783 80 62 eller direkt till Eleni Laopodis. Kontaktpersoner: Eleni Laopodis, 070-568 01 01, 040-690 24 36 eleni.laopodis@industriforbundet.se www.industriforbundet.se