Rapporttillfällen och bolagsstämma i Industrivärden 2005

Rapporttillfällen och bolagsstämma i Industrivärden 2005 Torsdagen den 17 februari Bokslutsrapport 2004 Onsdagen den 20 april Bolagsstämma 2005 Tisdagen den 3 maj Delårsrapport januari-mars Torsdag den 4 augusti Delårsrapport januari-juni Måndagen den 31 oktober Delårsrapport januari-september Stockholm den 12 augusti 2004 AB INDUSTRIVÄRDEN (publ) För ytterligare information, kontakta: Industrivärdens vVD, Carl-Olof By, tel. 08-666 64 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/12/20040812BIT20420/wkr0001.pdf