InfraCom Group AB (publ) presenterar på Redeye Growth Day 4 juni 2018

Den 4 juni presenterar Bo Kjellberg, VD, infraCom Group AB (publ) den senaste utvecklingen i bolaget på Haymarket by Scandic i Stockholm.

Presentationen livesänds och kan följas på www.redeye.se

Presentationen kommer även i efterhand att finnas tillgänglig på

www.redeye.se/live/redeye-growth-day-18

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Bo Kjellberg, Verkställande Direktör

E-post: info@infracomgroup.se

www.infracomgroup.se

InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 12 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. InfraCom Group AB är listat på AktieTorget under tickern INFRA.