Järnvägsunderhåll vintertid

Köldknäppar och snöfall gör järnvägsunderhållet mer komplicerat samtidigt som efterfrågan på spårkapacitet är lika hög året runt.

Vi delar gärna med oss av vår 100 åriga yrkeserfarenhet för att tillföra nya insikter om järnvägsunderhåll.

Länk till filmklipp:

Louise Westerdahl
PR och kommunikation
louise.westerdahl@infranord.se

Infranord är det ledande järnvägsentreprenadbolaget i Sverige och en av de största aktörerna i Norge. Fokus ligger på att underhålla och modernisera dagens järnvägar samt att utveckla och bygga spåret mot framtiden. Infranord har 1800 medarbetare och en omsättning på cirka 4 miljarder kronor.

Taggar:

Infranord är det ledande järnvägsentreprenadbolaget i Sverige och en av de största aktörerna i Norge. Fokus ligger på att underhålla och modernisera dagens järnvägar samt att utveckla och bygga spåret till framtiden. Infranord har cirka 1800 medarbetare och en omsättning på cirka 4 miljarder kronor.

Snabbfakta

Vi på Infranord har satt samman ett antal filmklipp som beskriver hur rätt kunskap och rätt arbetssätt ökar järnvägens kapacitet vintertid. Länk till filmklipp: https://www.youtube.com/playlist?list=PLL44ILl6dfDDr5h7QklLSwVBy4V7w8zIh