Inhalation Sciences VD Fredrik Sjövall deltar i live session på Facebookgruppen ”Aktier – Småbolagsjakten” den 11 december klockan 1900

Klicka på följande länk för mer information:

Under sessionen ges det möjlighet att ställa frågor direkt till ledningen på svenska eller engelska. Svar kommer sedan att ges på engelska.

För att delta i sessionen måste man bli medlem i Facebookgruppen ”Aktier - Småbolagsjakten”. Registrera din medlemsansökan i god tid för att vara säker på att bli medlem. Det gör du genom att klicka på den gröna knappen ”+ Gå med i grupp” på startsidan för ”Aktier - Småbolagsjakten”.

”Aktier - Småbolagsjakten” är den största Facebookgruppen i Norden med fokus på noterade småbolag. Gruppen har över 30 000 medlemmar.

Fredrik Sjövall, VD
fredrik.sjovall@inhalation.se

Om oss

Inhalation Sciences Sweden AB (publ.) utvecklar och kommersialiserar världsledande instrument för forskning inom inhalation. Bolagets patenterade labinstrument, PreciseInhale erbjuder forskare möjligheten att, med mycket hög precision, karakterisera hur aerosoler och små partiklar påverkar våra lungor när vi andas in dem.