Intentias kvartalsrapport offentliggörs

Intentias kvartalsrapport offentliggörs Intentias rapport för tredje kvartalet 2001 kommer att offentliggöras torsdagen den 25 oktober omkring klockan 14.00. I en efterföljande telefonkonferens kommenterar VD Björn Algkvist och finansdirektör Håkan Gyrulf resultatet. Telekonferensen hålls torsdagen den 25 oktober klockan 15.00. För att lyssna på telekonferensen, ring +44 (0)20 8781 0563 Konferensen kommer att direktsändas och för att vara säker på att bli uppkopplad i tid bör Du ringa upp 5-10 minuter innan konferensen börjar. Telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig för återuppspelning på www.financialhearings.com efter kl. 22.00 den 25 oktober. För ytterligare information, vänligen kontakta: Informationsavdelningen Intentia International AB Telefon: Sandra Klasdotter: +4685552 5749 Johanna Magnelin: +468-5552 5881 About Intentia Intentia is one of the world's leading suppliers of collaboration solutions. Our vision is to become the leading global collaboration solutions vendor by supplying our customers with tomorrow's solutions today. Intentia offers a one-stop shop for all collaboration needs within numerous industry segments. We develop, implement and maintain our own solutions to produce the highest possible level of customer satisfaction. The Intentia Solution consists of applications covering customer relationship management (CRM), enterprise management (ENM), supply chain management (SCM), business performance measurement (BPM), e-business and value chain collaboration (VCC). Intentia has more than 3,200 employees and serves over 3,400 customers in the manufacturing, maintenance and distribution industries via a global network spanning some 40 countries. Intentia is a public company traded on the Stockholm Stock Exchange (XSSE) under the symbol INT B. Visit Intentia's Web site at www.intentia.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/24/20011024BIT00430/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/24/20011024BIT00430/bit0002.pdf