Styrelseledamoten Jonathan Collins blir bolagsjurist för FEPI

Jonathan Collins, Styrelseledamot i IFOX, har per den 1 november 2016 efter 19 års tjänst inom Jardinegruppen i Hongkong avslutat sin anställning där och återgår i stället till att bli intern bolagsjurist för The Far East and Pacific Investments Inc., ”FEPI” (huvudägare i Interfox Resources AB (publ) ”IFOX”) per 2017-01-01, en position han tidigare hade fram till 1997. Han kommer i framtiden att vara baserad i Europa, dit han flyttar med sin familj efter att ha bott i Hongkong sedan 1993.

Jonathan fortsätter sitt uppdrag som styrelseledamot för IFOX och kommer tills vidare att stanna kvar i Hongkong för att assistera IFOX med de aktiviteter som pågår där.

Jonathan Collins har 185 000 aktier i IFOX.

Thomas Häggkvist, ansvarig för ekonomisk rapportering samt investerarrelationer.

Email: thomas@interfox.com samt tel 070-552 26 22