Formell Delårsrapport januari-juni 2004

Formell Delårsrapport januari-juni 2004 Denna formella delårsrapport bygger på den tidigare publicerade substansvärderapporten som publicerades den 12 juli 2004. Resultat- och balansräkning i denna formella delårsrapport är, till skillnad från substansvärderapporten, upprättad i enlighet med kapitalandelsmetoden. I övrigt skiljer sig rapporterna inte åt. Våra pressmeddelanden finns att hämta på Internet, www.investorab.com Investor är Skandinaviens största investmentbolag. Vår affärsidé, sedan snart hundra år, är att bygga världsledande företag i sektorer där vi genom vårt nätverk och vår kunskap har en relativ fördel. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/27/20040827BIT20160/wkr0001.pdf Formell delårsrapport januari-juni 2004