Inbjudan till bolagsstämman

INBJUDAN TILL BOLAGSSTÄMMAN Investor ABs bolagsstämma äger rum idag tisdagen den 28 mars, 2000 kl. 15.00 (dörrarna öppnas kl. 14.00) på Stockholmsmässan, Mässvägen 1, Älvsjö. Representanter för massmedia är välkomna att närvara under stämman. Möjligheter till frågor ges omedelbart efter stämman. Observera att vi har ändrat lokal från föregående år. För ytterligare information kan undertecknad kontaktas på telefon 08-614 20 49 eller 070-514 20 49. Stockholm den 28 mars 2000 Nils Ingvar Lundin Informationsdirektör ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/28/20000328BIT00060/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/28/20000328BIT00060/bit0002.pdf