Inbjudan till Investors kapitalmarknadsdag 2017

Investor hälsar representanter för finansmarknad och media välkomna till vår kapitalmarknadsdag i Stockholm torsdagen den 30 mars 2017, med start klockan 09:00 (inregistrering från 08:30).

Syftet med kapitalmarknadsdagen är att presentera Investors strategi och investeringsaktiviteter inom Noterade Kärninvesteringar, EQT och Patricia Industries. Talare inkluderar Investors ledning, EQT:s vd och vd:arna för våra större helägda dotterföretag.

Plats: Grand Hôtel, Stockholm

Anmälan: Om du önskar närvara på Investors kapitalmarknadsdag, vänligen kontakta Magnus Dalhammar senast den 3 mars 2017 på magnus.dalhammar@investorab.com eller 08-614 2130.

Välkommen!

Stefan Stern, Chef Corporate Relations, Sustainability and Communications: 08-614 20 58, 070-636 74 17

Investor, som bildades av familjen Wallenberg för hundra år sedan, är en ledande ägare av Nordenbaserade internationella kvalitetsbolag. Genom styrelserepresentation, vår industriella kunskap, vårt nätverk och finansiella styrka, strävar vi efter att göra våra bolag best-in-class. Våra innehav inkluderar Atlas Copco, SEB, ABB, Ericsson och Mölnlycke Health Care.