• Investor/

Inbjudan till media och kapitalmarknad i samband med Investors Delårsredogörelse januari-september 2018

Report this content

Investors möte för analytiker och media hålls onsdagen den 17 oktober 2018 klockan 10:00 på Arsenalsgatan 8C. Vd och koncernchef Johan Forssell och finansdirektör Helena Saxon presenterar Delårsredogörelsen januari-september 2018.

Presentationerna hålls på engelska och webbsänds via vår hemsida www.investorab.com, där man även kan ställa frågor. Den som önskar lyssna på presentationen ringer: +46 8 505 564 74, +44 20 3364 53 74 eller +1 855 753 22 30.

Presentationsmaterialet kommer efter mötet att läggas ut på vår hemsida, där man även kan se och höra presentationerna i efterhand. Vänligen anmäl dig till mötet via mejl till Magnus Dalhammar, magnus.dalhammar@investorab.com, eller ring
08-614 21 30.

Publicering av Delårsredogörelsen beräknas ske kring 08:15 samma dag.

Välkommen!

Viveka Hirdman-Ryrberg, Kommunikationsdirektör och chef Hållbarhet: 08-614 20 58, 070-550 35 00

Magnus Dalhammar, IR-ansvarig: 08-614 21 30, 0735-24 21 30

Investor, som bildades av familjen Wallenberg för hundra år sedan, är en ledande ägare av Nordenbaserade internationella kvalitetsbolag. Genom styrelserepresentation, vår industriella kunskap, vårt nätverk och finansiella styrka, strävar vi efter att göra våra bolag best-in-class. Våra innehav inkluderar bland annat, ABB, Atlas Copco, Ericsson, Mölnlycke och SEB.