• Investor/

Inbjudan till media och kapitalmarknad i samband med Investors delårsredogörelse januari-september 2015

Investors möte för finansanalytiker och media hålls fredagen den 23 oktober klockan 11:00 på Arsenalsgatan 8C. Vd och koncernchef Johan Forssell och finansdirektör Helena Saxon presenterar delårsredogörelsen för januari-september 2015. Presentationen hålls på engelska och webbsänds via vår hemsida www.investorab.com. Den som önskar lyssna på presentationen ringer: +46 8 505 564 74, +44 20 3364 53 74 eller +1 855 7532 230.

Presentationsmaterialet kommer efter mötet att läggas ut på vår hemsida där du även kan se och höra presentationen i efterhand. Vänligen anmäl dig till mötet på e-post till Magnus Dalhammar, magnus.dalhammar@investorab.com, eller på 08-614 21 30.

Publicering av delårsredogörelsen beräknas ske kring 08:15 samma dag.

Välkommen!

Stefan Stern, Chef Corporate Relations, Sustainability and Communications: 08-614 20 58, 070-636 74 17

Investor, som bildades av familjen Wallenberg för nästan hundra år sedan, är en ledande ägare av Nordenbaserade internationella kvalitetsbolag. Genom styrelserepresentation, vår industriella kunskap, vårt nätverk och finansiella styrka, strävar vi efter att göra våra bolag best-in-class. Våra innehav inkluderar Atlas Copco, SEB, ABB, Ericsson och Mölnlycke Health Care.