Inbjudan till Press- och Aktiemarknad i samband med att Investor AB presenterar rapport för januari-juni 2003. Press- och analytikerträff Torsdagen den 10 juli, klockan 11.00 på Arsenalsgatan 8C. VD och koncernchef Marcus Wallenberg och finansdirektör Lars Wedenborn presenterar delårsrapporten för januari-juni 2003. Presentationsmaterialet kommer att läggas ut på www.investorab.com efter mötet. Telefonkonferens och websändning Torsdagen den 10 juli klockan 16.00. Ring +46 8 5052 0114, +44 20 7162 0190 eller +1 334 323 6203 för att deltaga i telefonkonferensen. Du kan även se och höra presentationen på Investors hemsida www.investorab.com Websändningen finns tillgänglig efterföljande arbetsdag på www.investorab.com eller på RAW Communications bredbandstjänst. En inspelning av telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig till och med den 16 juli på nr: +44 20 8288 4459 (kod: 565092) eller +1 334 323 6222 (kod: 565092). Vänligen meddela eventuell närvaro till press- och analytikerträffen respektive telefonkonferensen på mail till helen.jonsson@investorab.com Publicering av rapporten beräknas ske kring kl. 09.00 samma dag. Välkommen! Fredrik Lindgren, Informationschef: 08-614 20 31, 070-624 20 31 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/03/20030703BIT00240/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/03/20030703BIT00240/wkr0002.pdf