• Investor/

Inbjudan till Press och Aktiemarknad i samband med Investor AB:s substansvärderapport för januari-juni 2004. Press- och analytikerträff Måndagen den 12 juli, klockan 11.00 på Arsenalsgatan 8C. Vd och koncernchef Marcus Wallenberg och finansdirektör Lars Wedenborn presenterar substansvärderapporten för januari-juni 2004. Presentationsmaterialet kommer att läggas ut på www.investorab.com efter mötet. Telefonkonferens och websändning Måndagen den 12 juli klockan 15.00. Ring 08-5052 0114, +44 20 7162 0182 eller +1 334 420 4951 för att deltaga i telefonkonferensen. Du kan även se och höra presentationen på Investors hemsida www.investorab.com. Webbsändningen finns tillgänglig efteråt på www.investorab.com eller på RAW Communications bredbandstjänst. Vänligen meddela eventuell närvaro till press- och analytikerträffen respektive telefonkonferensen till Helen Jönsson på telefon 08-614 2046 eller helen.jonsson@investorab.com. Publicering av rapporten beräknas ske kring kl. 09.00 samma dag. Välkommen! Fredrik Lindgren, Informationschef: 08-614 20 31, 0735-24 2031 Oscar Stege Unger, IR-ansvarig: 08-614 20 59, 070-624 2059 Våra pressmeddelanden finns att hämta på Internet, www.investorab.com Investor är Skandinaviens största investmentbolag. Vår affärsidé, sedan snart hundra år, är att bygga världsledande företag i sektorer där vi genom vårt nätverk och vår kunskap har en relativ fördel. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/05/20040705BIT20780/wkr0001.pdf Inbjudan till Press och Aktiemarknad i samband med substansvärderapport för januari-juni 2004