Inbjudan till press och aktiemarknad i samband med Investors delårsrapport för januari-september 2007

Press- och analytikerträff
Torsdagen den 11 oktober klockan 11.00 på Arsenalsgatan 8C.Vd och koncernchef Börje Ekholm och finansdirektör Johan Bygge presenterar delårsrapporten för januari-september 2007.

Presentationsmaterialet kommer att läggas ut på www.investorab.com efter mötet.

Telefonkonferens och webbsändning
Torsdagen den 11 oktober klockan 15.00. Ring +46 8 505 204 24, +44 20 3023 4449 eller +1 646 843 4608 för att delta i telefonkonferensen. Du kan även se och höra presentationen direkt eller i efterhand på Investors hemsida www.investorab.com.

Vänligen anmäl Dig till press- och analytikerträffen respektive telefonkonferensen på e-post till helen.jonsson@investorab.com eller på 08-614 20 46.

Publicering av rapporten beräknas ske kring kl. 08.30 samma dag.

Välkommen!
Fredrik Lindgren, Informationschef: 08-614 2031, 073-524 2031