Telefonkonferens för media och kapitalmarknad i samband med Investors delårsredogörelse januari-mars 2017

Måndagen den 24 april 2017 kl. 14:00 håller vi en telefonkonferens i vilken vd och koncernchef Johan Forssell och finansdirektör Helena Saxon deltar.

Telefonkonferensen hålls på engelska och webbsänds live på www.investorab.com. För att ringa in till telefonkonferensen: 08-5055 6474, +44 203 364 53 74 eller +1 855 753 22 30.

Telefonkonferensen, inklusive presentationsmaterial, kommer att finnas tillgängligt i efterhand på vår hemsida.

Publicering av rapporten beräknas ske cirka 12:00 samma dag.

Stefan Stern, Chef Corporate Relations, Sustainability and Communications: 08-614 20 58, 070-636 74 17
Magnus Dalhammar, IR-ansvarig: 08-614 21 30, 0735-24 21 30

Investor, som bildades av familjen Wallenberg för hundra år sedan, är en ledande ägare av Nordenbaserade internationella kvalitetsbolag. Genom styrelserepresentation, vår industriella kunskap, vårt nätverk och finansiella styrka, strävar vi efter att göra våra bolag best-in-class. Våra innehav inkluderar ABB, Atlas Copco, Ericsson, Mölnlycke och SEB.