• Investor/

Telefonkonferens för press och analytiker i samband med Investors delårsrapport januari-juni 2014

Torsdagen den 17 juli kl. 10:00 presenterar vd och koncernchef Börje Ekholm och CFO Susanne Ekblom delårsrapporten för januari-juni 2014.

Telefonkonferensen hålls på engelska och webbsänds live på www.investorab.com. För att ringa in till telefonkonferensen: 08 505 564 74, +44 203 364 5374 eller +1 855 753 22 30.

En inspelning av telefonkonferensen, inklusive presentationsmaterialet, kommer att finnas tillgänglig i efterhand på vår hemsida.

Publicering av rapporten beräknas ske kring kl. 08:15 samma dag.

Stefan Stern, Chef Corporate Relations and Communications: 08-614 20 58, 070-636 74 17

Investor, som bildades av familjen Wallenberg för nästan hundra år sedan, är en ledande ägare av Nordenbaserade internationella kvalitetsbolag. Genom styrelserepresentation, vår industriella kunskap, vårt nätverk och finansiella styrka, strävar vi efter att göra våra bolag best-in-class. Våra innehav inkluderar Atlas Copco, SEB, ABB, Ericsson och Mölnlycke Health Care.