INVIK & CO. AB LANSERAR MODERNFINANS.COM

INVIK & CO. AB LANSERAR MODERNFINANS.COM Invik & Co. AB lanserar nu sin nya finansiella hemsida www.modernfinans.com. Hemsidan samlar samtliga Inviks bolag med verksamhet inom bank och försäkring. Via modernfinans.com länkas man till enkla spar- och försäkringsprodukter med låga avgifter som riktas till den breda allmänheten. Alternativt länkas man till mer kvali-ficerade finansiella produkter inom aktiehandel, kapitalförvaltning samt försäkring. Via modernfinans.com kan man fondspara med låga avgifter hos modernafonder.com. Följande indexfonder erbjuds: -?Sverige Topp 30 - aktieindexfond -?Sverige Obligation - lång ränteindexfond -?Sverige Ränta - kort ränteindexfond Via modernfinans.com kan man teckna försäkringar med låga avgifter hos netviq.se. Följande försäkringar erbjuds: -?Hemförsäkring -?Villaförsäkring -?Fritidshusförsäkring Via modernfinans.com kan man även länkas till: -?Försäkrings AB Atlantica -?Fondkommissionären Fischer & Partners Fondkommission AB -?Kapitalförvaltaren Modern Privat Kapitalförvaltning MPK AB -?Privatbanken Banque Invik S.A. - Med denna första gemensamma hemsida för de verksamma bolagen inom Inviks bank- och försäkringsverksamhet har modernfinans.com etablerats för att kunna erbjuda både enkla och kvalificerade tjänster till den svenska privatmarknaden, säger Thomas Jönsson vVD i Invik & Co. AB. Kontakt: Thomas Jönsson Telefon: 08-562 000 20 Internet: www.invik.nu ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2000/03/13/20040804BIT21110/wkr0001.pdf