Konkurs i Invuo Technologies AB beslutad

Som meddelats i pressmeddelande den 7 oktober 2018 har Invuo Technologies ABs (“Bolaget”) styrelse beslutat om att ansöka om Bolaget samt dotterbolagt Invuo Services AB i försätts i konkurs. Stockholms tingsrätt har den 8 oktober 2018 beslutat att bevilja Bolaget och Invuo Services ABs ansökningar om att bolagen skall försättas i konkurs. Konkursförvaltare är Mikael Kubu, Ackordscentralen.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

John Longhurst, CEO, john.longhurst@invuo.com, +46 8 564 878 00

Denna information är sådan information som Invuo Technologies AB (publ) är skyldig att offentligöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande kl 12:30 CET den 8 oktober 2018.

Om Invuo
Invuo tillhandahåller sedan 2001 egenutvecklade lösningar och system för mobila transaktioner. Verksamheten bedrivs inom två huvudsakliga affärsområden: lösningar för mobila betalningar som tillhandahålls under varumärkena MeaWallet™ och distribution av e-produkter. www.invuo.com