Det finns faktiskt några alkoholfria mingel under Almedalsveckan

Pressinbjudan 2009-06-28

Tisdag 30 juni Vi arrangerar minglet tillsammans med Vårdförbundet. Träffa bland annat Vårdförbundets vice ordförande Ingrid Frisk och IOGT-NTO:s vice förbundsordförande. Vi håller till på Vårdmötesplatsen, Hästgatan 1, från klockan 20.00.

Onsdag 1 juli Vi arrangerar minglet tillsammans med Läkarförbundet. Träffa bland annat IOGT-NTO:s förbundsordförande Sven-Olov Carlsson och Läkarförbundets ordförande Eva Nilsson Bågenholm. Vi håller till i Kårhuset Rindi, Tage Cervins gata 1, från klockan 17.00 fram till 18.30.

Torsdag 2 juli Vi arrangerar minglet tillsammans med Polisförbundet. Träffa bland annat Polisförbundets ordförande Jan Karlsen och IOGT-NTO:s förbundsordförande. Vi håller till i Stockholmsbåten, Gästhamnen i Visby, kaj 2, från klockan 19.30.

Vi bjuder på lätt förtäring och självklart helt alkoholfria drycker! Ta nu en paus från alla ölserveringar och alla alkoholstinna mingel och kom och mingla nyktert med oss.

Följ oss på Twitter: http://twitter.com/IOGTNTO Följ oss på bloggen http://irorelse.wordpress.com/

Varmt välkommen! David Rutström Pressekreterare IOGT-NTO Tfn 073-372 62 15