Björn Lundström ny chef för Network Infrastructure på IP-Only

IP-Only investerar stort i utbyggnaden av fibernät i Sverige, så att fler kan ta del av digitaliseringens möjligheter. Den 6 november tillträder Björn Lundström som ny chef för Network Infrastructure.

Björn Lundström kommer närmast från en tjänst som gruppteknikchef på telekombolaget Ooredoo i Qatar. Tidigare har Björn Lundström arbetat som Group CTO och CTO för Tele2 i Sverige.

- Det känns mycket bra att ha Björn Lundström med i teamet. IP-Only är inne i en stark expansionsfas. Bolaget har en hög tillväxttakt och Björn har med sig erfarenhet som är värdefull för oss, säger Henrik Ringmar vd för IP-Only.

- Det är en fantastisk resa som företaget är inne i och jag är glad att få vara med på den resan. Det känns väldigt bra att bli en del av IP-Only-gänget och jag ser fram emot att leda arbetet på Network Infrastructure,  jag tror att jag har mycket att bidra med, säger Björn Lundström.

Björn Lundström kommer att ingå i IP-Onlys koncernledningsgrupp.

Det känns mycket bra att ha Björn Lundström med i teamet. IP-Only är inne i en stark expansionsfas. Bolaget har en hög tillväxttakt och Björn har med sig erfarenhet som är värdefull för oss.
Henrik Ringmar vd för IP-Only
Det är en fantastisk resa som företaget är inne i och jag är glad att få vara med på den resan. Det känns väldigt bra att bli en del av IP-Only-gänget och jag ser fram emot att leda arbetet på Network Infrastructure, jag tror att jag har mycket att bidra med.
Björn Lundström