Mindmancers grundare utsedda till Årets Företagare i Göteborg

Bolagsledare från Mindmancer, Jacobdals Charkuteri och Trendmark var alla nominerade och stod på scen på Rondo i Göteborg när utmärkelsen Årets Företagare skulle delas ut. Niklas Larsson och Johnny Berlic tog hem den prestigefyllda utmärkelsen som delats ut i över 20 år av föreningen Företagarna.

Motiveringen löd:
”Årets Företagare Göteborg 2014 har genom sin målmedvetenhet, sitt kvalitetstänkande och nytänkande i en konkurrensutsatt bransch, utvecklat företaget med stor framgång och är goda förebilder med sitt entreprenörskap”.

Utmärkelsen ”Årets Företagare 2014”

– Att få denna utmärkelse är en bekräftelse till alla de som över åren gett oss sitt stöd, alla Mindmancers som gör det där lilla extra och att vi lyckats gå från en idé och vision, till produkter och tjänster som skapar stort värde för våra kunder varje dag, säger Johnny Berlic, VD på Mindmancer AB.

– Vill vi se fler entreprenörsbolag växa upp? Köp deras produkter. Det var extra kul att eventet sponsrades av Volvo då de är bland våra allra första kunder. Mindmancer är ett bolag, det finns många fler spännande företag i staden som givet chansen kommer bli riktiga succéer, avslutar Johnny Berlic.

För ytterligare information kontakta:
Johnny Berlic, VD Mindmancer AB (publ)
johnny.berlic@mindmancer.se

Cathrine Dellborg, Företagarnas representant, 0707-83 80 74

För ytterligare information kontakta:
Johnny Berlic, VD, johnny.berlic@mindmancer.se 031-789 40 01

Mindmancer har ett aktivt förhållningssätt till säkerhet. Genom användning av kameror kan vi förebygga skadegörelse, intrång, stöld och brand. Mindmancer är marknadsledande på bygg- och skolbevakning i Sverige och stor leverantör av intelligent kamerabevakning till industriföretag. Bolaget har verksamhet i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Polen samt levererar till övriga Europa och USA.