ISBJÖRN of Sweden öppnar pop up-butik i Åre

ISBJÖRN of Sweden har öppnat en pop up-butik i skidparadiset Åre, på Årevägen 120 nära Åre torg. Perfekt för alla barn och ungdomar som behöver förnya skidkläderna eller komplettera
utrustningen.
Butiken är öppen hela säsongen, fram till sista april.

- Vi är oerhört glada att få ha detta fönster mot Åre, och den fantastiska skidvärld som Åre står för. Vi ser fram emot en lyckad Åre-säsong och hoppas att vi får en massa besök i butiken, säger Maria Frykman
Forsberg, vd på ISBJÖRN of Sweden.

ISBJÖRN of Sweden använder återvunnet material i sin produktion och strävar hela tiden efter att vara så miljövänliga som möjligt, samtidigt som vi producerar hållbara, slitstarka och högkvalitativa kläder som efterliknar de som finns på marknaden för vuxna.  Storlekar finns från 0-16 år och inkluderar alla nödvändiga lager för att klä barn och ungdomar för ett aktivt friluftsliv, inklusive olika accessoarer som mössor och handskar. ISBJÖRN har flera gånger blivit prisbelönta för sin produktkvalitet, funktionalitet och design. Kläderna är flourkarbonfria, BLUESIGN®-certifierade och använder impregnering från BIONIC FINISH ECO®.

Taggar:

Snabbfakta