ISBJÖRN rekryterar exportsäljare från Houdini

Beatrice Archer har utsetts som ny exportsäljare för ISBJÖRN of Sweden och tillträder den 1 augusti. Beatrice kommer att ansvara för exportmarknader som Schweiz, Tyskland och Österrike samt nya marknader. Beatrice Archer kommer närmast från Assistans i balans där hon har arbetat som teamchef, och dessförinnan som Export Manager på Houdini liksom Sales Area Manager på Babybjörn.

- Beatrice är en drömrekrytering med sin bakgrund inom sport, outdoor och barnprodukter. Hon har en gedigen erfarenhet och kunskap av att arbeta mot stora och viktiga exportmarknader liksom inom sälj-, marknads- och  ledningsgruppsarbete säger Maria Frykman Forsberg, vd för ISBJÖRN of Sweden. Vi ser mycket fram emot att få Beatrice ombord.

- Att få börja arbeta på ISBJÖRN när de är inne i en fas där de både kikar på nya marknader, fördubblar omsättningen de senaste två åren, snart genomför en ny varumärkesresa samt till hösten levererar den bästa kollektionen i företagets historia någonsin kan inte vara annat än superspännande. Jag längtar efter att få förvalta mina kunskaper på ett företag som har marknadens bästa funktionskläder för barn – och personer som jag vet att jag kommer att trivas väldigt bra med, säger Beatrice Archer, ny exportsäljare på ISBJÖRN of Sweden.

Namn:Beatrice Archer
Ålder:46 år
Bor:I Salsjö-boo. Uppvuxen i Schweiz och har bott i Sverige i 19 år.
Intressen:att åka skidor, åka båt i skärgården och vara ute i naturen med familjen
Aktuell som:ny exportsäljare på ISBJÖRN of Sweden