Anders Borggren blir ansvarig för ISS nordiska fastighetstjänster

Anders Borggren, fram tills nu ansvarig för ISS fastighetstjänster i Sverige, byter jobb. Den nya utmaningen blir att införa bolagets svenska servicekoncept mot internationella fastighetskunder.

Efter nära fem år som affärsområdeschef för ISS fastighetstjänster i Sverige, kliver Anders Borggren vidare inom företaget. Med den nya titeln affärsutvecklingschef för ISS nordiska fastighetstjänster (Director for Sector Solution Real Estate Management), tillträder han sin nya tjänst den 1 september 2009. – Att få arbeta med att införa vårt framgångsrika svenska servicekoncept även i andra länder blir en fantastisk utmaning, säger Anders Borggren. Ola Gunnarsson tar nu över Anders Borggrens befattning som affärsområdeschef för fastighetstjänster. Ola har under en lång tid haft olika ledande befattningar inom ISS Sverige. Senast ansvarade han för ISS Landscaping-verksamhet. – Med Ola som ny affärsområdeschef för fastighetstjänster kommer vi att kunna bygga vidare på vårt framgångsrika servicekoncept och därmed fortsätta att leva upp till rollen som en leverantör av skräddarsydda fastighetstjänster med helhetsansvar, säger Anders Borggren.