APSIS International investerar i IT Gårdens flexibla molntjänst

IT Gården tecknar order med APSIS

APSIS väljer IT Gårdens flexibla och säkra molntjänst för drift och utveckling. Molntjänsten består av infrastruktur som är skalbar för APSIS interna data, allt för att förberedda för APSIS tillväxt.

APSIS är marknadsledande inom digitala marknadsföringslösningar som Email Marketing, Marketing Automation och Lead Management. APSIS mer än 240 medarbetare och över 6 000 kunder i 50 olika länder som skickar ut 1 miljon nyhetsbrev - varje timme, dygnet runt, året om.

- Som ett snabbväxande it-bolag är det viktigt att ha samarbetspartners som vi kan växa med. Vi valde IT Gården för deras flexibla, skalbara och säkra lösning för vår interna IT-drift och utvecklingsmiljö. Vi kan lita på att IT Gården övervakar och driftar våra servar så vi kan lägga fokus på att skapa innovativa produkter till våra kunder, säger Johan Krantz, COO, APSIS.

- IT Gården är mycket stolt över att APSIS gav oss förtroendet att förvalta och säkra deras infrastruktur, APSIS krav är i linje med de investeringar IT Gården har gjort i infrastruktur och säkerhet, säger Jens Thystrup, Business Manager, IT Gården.

IT Gården bryter branschlogiken och levererar Stressfri IT utan tekniska diskussioner, lätt att beställa och rörlig kostnad per månad beroende på kundens behov.Företaget omsätter 180 miljoner med 87 anställda samt 8 datacenters. Kunderna supporteras 24/7 över hela världen i olika branscher. Vår vision är Stressfri IT.

Apsis väljer IT Gården

Johan Krantz