IT Gården får ännu en utmärkelse ifrån Great Place to Work

IT Gården har för andra året i rad fått utmärkelse ifrån Great Place to Work. Undersökningen bygger på medarbetarnas omdöme om hur företaget fungerar socialt, operativt och strategiskt.

IT Gården har ännu en gång fått en utmärkelse ifrån Great Place to Work. Great Place to Work arbetar med att åstadkomma förändring genom att uppmuntra organisationer att sträva mot sin fulla potential iställer för att ständigt rätta till små fel på vägen. Genom att studera världens bästa arbetsplaster är den viktigaste skillnaden tillit till sitt företag. Det gäller för alla organisationer oavsett bransch. Genom att öka tilliten på arbetsplatsen, kan företag världen över förbättra sina verksamhetsresultat, eftersom samarbete och innovation bygger på tillit.

Att vi i hård konkurrens vinner denna utmärkelse är ett kvitto på att IT Gården erbjuder vår personal ett socialt och innovativt företagsklimat säger HR ansvarige Malin Carlsson.

IT Gården bryter branschlogiken och levererar Stressfri IT med en rörlig kostnad per månad. Företaget omsätter 140 miljoner kronor med 70 anställda och 6 Datacenters. Säte är i Landskrona och grundades 1999.

Om oss

IT Gården grundades 1999 och har sedan starten arbetat med drift, hosting och molnlösningar. Vår vision är stressfri IT där vi levererar marknadens senaste teknologi till ett fast pris per användare per månad. Vi har över 100 medarbetare, 8 egna datacenters, svensk lokal support 24/7/365 och tar ett stort miljöansvar.

IT Gården erbjuder vår personal ett socialt och innovativt företagsklimat
Malin Carlsson/HR chef