IT Gården mot 100 anställda

IT Gården erbjuder fler att arbeta på den nionde bästa arbetsplatsen i Sverige. IT Gården har växt till 87 anställda och vill inom 6 månader passera 100 anställda.

Nu söker IT Gården ytterligare 10 tjänster inom sälj och teknik. De lediga tjänsterna är inom avancerade it-lösningar där man önskar senior nivå på teknik och sälj. Under 2013 anställdes 25 personer och under 2015 skall man rekrytera ytterligare 10 tjänster. Tjänsterna kommer att vara baserade i Landskrona men på sikt även i Malmö. IT Gården satsning i Göteborg med Latour och nya kunder utvecklas väl och nästa steg i den geografiska utvecklingen är Malmö.

IT Gården erhöll utmärkelsen Europas bästa arbetsplats genom att placera sig på 27:e plats i Europa och nionde plats i Sverige bland företag 50-249 anställda. Utmärkelsen ges av organisationen Great Place to Work som utvärderar och mäter personalens trivsel och motivation.

- Att vi kommer så högt upp bland Europas bästa arbetsplaster är ingen slump, våra värdegrunder skapar trivsel och personalen är vår viktigaste resurs för att skapa nöjda kunder säger Jan Swedin, VD på IT Gården.

Här kan man läsa mer om de lediga tjänsterna.

www.itgarden.se

IT Gården bryter branschlogiken och levererar Stressfri IT utan tekniska diskussioner, lätt att beställa och rörlig kostnad per månad beroende på kundens behov.Företaget omsätter 180 miljoner med 87 anställda samt 8 datacenters. Kunderna supporteras 24/7 över hela världen i olika branscher. Vår vision är Stressfri IT.

IT Gården växer mot 100 anställda

- personalen är vår viktigaste resurs för att skapa nöjda kunder
Jan Swedin, VD IT Gården