IT Gården tecknar ett av det största avtalen sedan starten 1999

IT Gården i Landskrona har tecknat avtal för 11 miljoner kr med ett av de största teknikbolagen i Sverige.

Den kraftiga tillväxten för IT Gården håller i sig, nyligen tecknades ett av det största avtalen i IT Gårdens historia. Ordervärdet är på över 11 miljoner kronor och löper på 3 år.

IT Gården växer organiskt och  vi märker att våra kunder uppskattar att vi prissätter kostnaden per användare och månad. Kvalité på leverans sker via vår personal och i denna affär har flera personer ifrån IT Gården varit delaktiga, detta är ett kvitto på vår kompetens och vi ser fler avtal i denna storlek på väg in säger Jan Swedin /VD på IT Gården.

Avtalet gäller leverans ifrån IT Gårdens egna datacenters med tillhörande tjänster. Kunden är ett av de största företagen i Sverige som erbjuder teknikkonsulter.

IT Gården bryter branschlogiken och levererar Stressfri IT med en rörlig kostnad per månad. Företaget omsätter 140 miljoner kronor med 70 anställda och 6 Datacenters. Säte är i Landskrona och grundades 1999.

Största avtalet sedan starten

flera personer ifrån IT Gården har varit delaktiga