Företagspresentation av ITAB

Ulf Rostedt CEO på ITAB Shop Concept håller den 6 november kl 16.30 en företagspresentation med utgångspunkt i Q3-rapporten som släpptes den 26 oktober. Presentationen hålls via webblänk med möjlighet att delta via telefon och kommer bland annat innehålla information om perioden januari-september 2018, effektiviseringsprogrammet samt framtida marknadssatsningar.

Välkommen att delta via telefon!

Webblänk

Nummer för telekonferensen

UK: +442030089801
SE: +46856642662
US: +18557532235

Telefon:  46 36 31 73 00
Mobil:  46 70 694 86 82

Telefon: 46 [0]36 31 73 00
www.itab.com, www.itabgroup.com

ITAB Shop Concept AB (publ) erbjuder kompletta butikskoncept till butikskedjor inom detaljhandeln. I helhetserbjudandet ingår kundunika konceptinredningar, kassadiskar, självutcheckningssystem, professionella belysningssystem och digitala produkter för den fysiska butiken. Bland kunderna finns de ledande aktörerna i större delen av Europa. ITAB är marknadsledande inom kassadiskar till detaljhandeln i Europa, och en av Europas största leverantörer av butiksinredning och belysningssystem. ITAB har cirka 3 400 anställda och hade 2017 en årsomsättning på 6 381 Mkr. Bolagets B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm.