Här är vad mamma verkligen vill ha i morsdagspresent

Ta en titt på årets bästa produkter för mammor i farten

Mammor kan bli uttråkade av parfym och blommor varje år - varför inte uppdatera dig och välja något mer spännande, såsom de senaste och bästa trådlösa hörlurarna?

Från gymmets hjälte till den flexibla arbetaren – Jabra har den bästa presentinspirationen för att ge din mamma något värdefullt i år.

JABRA HALO SMART

För flexibilitet på arbetet och fritiden

En unik gåva till mamma
Designad för dem som behöver skarpt och klart ljud för både samtal och musik är Jabra Halo Smart den ultimata gåvan för mödrar som tillbringar timmar på pendling, arbetar på distans eller helt enkelt vill njuta av sin musik i god kvalitet.

Tilltalande design
Jabra Halo Smart är enkel att använda och gör det möjligt att växla mellan samtal och musik genom att trycka på en knapp. Med dess eleganta nackband sitter Jabra Halo Smart perfekt och finns i en rad trendfärger. Hörlurarna är det senaste tillskottet till Jabra Halo-kollektionen av trådlösa hörlurar och är utformade för upptagna mammor som letar efter mångsidiga hörlurar för olika typer av användning.

Enkel funktionalitet
Dess lättanvända smarta kontroller är perfekta för dem som vill komma igång med tekniken. Med hjälp av sin oklanderliga batteritid och högkvalitativa mikrofon behöver mammas röst inte längre kämpa sig igenom störande bakgrundsljud. Den långa batteritiden ger henne upp till 17 timmars samtal och 15 timmars musik med en enda laddning. Tillverkad för on-the-go livsstil är Jabra Halo Smart den perfekta morsdagspresenten för de som är i rörelse ofta. Med ett rekommenderat cirkapris på 899 kronor är det dessutom en väldigt prisvärd present.

JABRA SPORT PACE

För fitnessdrottningen

Hålla sig i form
Oavsett om din mamma kämpar sig igenom årets nya träningsrutiner eller redan är ett träningsproffs, är Jabra Sport Pace en perfekt present till hälsoentusiasten. Att den är särskilt anpassad för de som använder musik för att få ut mer av sin träning gör den till den ultimata träningspartnern.

Viktigaste fördelarna
Med den lättanvända Jabra Sport Life-appen kommer din mamma att få den ultimata personliga tränaren som kommer att förbättra träningspassen genom att tillhandahålla träningsstatistik och tester, allt medan du lyssnar på musik.

Med ett batteri som kan leverera upp till fem timmar musik eller taltid, samt har en snabb 15 minuters laddning, kommer Jabra Sport Pace ge din mamma motivationen att hålla sig till sina träningsmål. Med ett rekommenderat pris på 999 kronor är det billigare än den genomsnittliga kostnaden för gymmedlemskap eller ett personligt träningspass.

Prissättning och tillgänglighet:
Jabra Halo Smart RRP (rekommenderat cirkapris SEK 899) och Jabra Sport Pace (rekommenderat cirkapris SEK 999) finns hos utvalda återförsäljare.

Om du är intresserad av ett recensionsexemplar av en av ovanstående hörlurar eller om du behöver högupplösta bilder, vänligen skicka ett mail till viktoria.sundin@inmema.com.

För mer information, var vänlig kontakta
Viktoria Sundin
Inmema PR
Tfn: 073 660 81 76
E-post: viktoria.sundin@inmema.com

Om Jabra
Jabra är en del av GN-gruppen och är en ledande utvecklare och tillverkare av kommunikations- och ljudlösningar. Jabra hänger sig åt att låta folk höra mer, göra mer och vara mer än de någonsin trodde var möjligt. Vi tror på att genom ljud kan vi förändra liv.

Jabra levererar ljudlösningar för företag och konsumenter. De tillverkar trådbundna och trådlösa headsets, mobila och fasta högtalartelefoner samt sporthörlurar. Jabra har 1000 anställda världen över och hade en årlig omsättning på 3.5 miljarder DKK under 2016.

GN-gruppen är verksam i mer än 90 länder och har nästan 150 års erfarenhet av innovation och att leverera pålitliga och enkla lösningar som får livet att låta bättre. GN grundades 1869, har mer än 5000 anställda och är noterat på Nasdaq Köpenhamn. www.jabra.com

© 2016 GN Audio A/S. All rights reserved. Jabra® is a registered trademark of GN Audio A/S. All other trademarks included herein are the property of their respective owners. (Design and specifications subject to change without notice).