Winter is coming – dags att växla upp

Hösten är här och det är hög tid för mysiga kvällar framför favoritserien med en kopp te – men det betyder också att vintern är på väg i sin ibland underliga form: regn, snö, vind och slask. Det kan vara svårt att hitta motivationen till att träna i ett växlande väder, men Jabra har produkter för alla väder som hjälper dig att bli stark nog att springa ifrån White Walkers lika snabbt som Jon Snow. Dessutom är det här de perfekta julklappstipsen till den som gillar träning och musik!

Regniga joggingrundor
Jabra Elite Sport

Att växla upp till trådlöst för vardagsträningen är verkligen ett lyft. Nu finns det inga ursäkter att sluta springa när batteriet har en livstid på hela 13,5 timmar – Jabra Elite Sport ger inte upp förrän du gör det. Hörlurarna kommer att övervaka din hjärtfrekvens och sitter stadigt i öronen oavsett terräng. Många av dem som gillar att få frisk luft utomhus genom att springa vid vatten, i skogen eller genom en park har säkert blivit överraskad av en regnskur nu och då. Lyckligtvis är Jabra Elite Sport vattentäta så inte ens regn kan stoppa löprundan!

Vintersporter för träningsfanatikern
Jabra Pulse

Att lyssna på musik på högsta volym på väg nedför en skidbacke eller fjäll är kanske inte att rekommendera. Men med lite bakgrundsmusik på väg till backen eller after-skin kan tonerna vara precis vad som behövs efter en intensiv dag. Oavsett om du är en skridskoåkare, klättrare eller gillar skidåkning bäst är Jabra Pulse det bästa sällskapet på resan.

Skippa kylan med inomhusträning
Jabra Coach

Oavsett var du är i december kan vinterkylan krypa på och driva dig inomhus för att träna på ett gym. Då kan din favorit-spellista vara väldigt viktig för motivationen och att faktiskt lämna hemmet trots kylan som väntar utanför dörren. Om musiken inte räcker för att pusha dig kan även Jabra Coach hjälpa dig med träningen. Med appen kan du antingen välja mellan några av de förprogrammerade passen eller helt skräddarsy ditt eget pass. Så lämna soffan, ta på dig en varm halsduk, välj din musik och ta med dig hörlurarna med din alldeles egna coach så är du redo för gymmet!

Värm öronen med öronmuffar
Jabra Move

Vissa vintermorgnar innebär inte regn eller snö, men däremot isande vindar som tar sig igenom de dubbla lager av kläder du valt ut för löprundan. Jabra Move passar extra bra sådana dagar då de håller öronen varma under ett träningspass eller en långpromenad för att lapa i sig de sista timmarna solsken. Med åtta timmars musik och tolv dagars standby-tid håller Jabra Move ut lika länge som favoritalbumet du precis laddat ned.

Nu när utrustningen är fixad – lycka till med att hitta din träningsstil med en intensitet lika stark som Arya Stark och the Faceless Men.

Om du är intresserad av recensionsexemplar eller om du behöver högupplösta bilder, vänligen skicka ett mail till viktoria.sundin@inmema.com.

Tfn: 073 660 81 76
viktoria.sundin@inmema.com

Jabra är en del av GN-gruppen och är en ledande utvecklare och tillverkare av kommunikations- och ljudlösningar. Jabra hänger sig åt att låta folk höra mer, göra mer och vara mer än de någonsin trodde var möjligt. Vi tror på att genom ljud kan vi förändra liv.

Jabra levererar ljudlösningar för företag och konsumenter. De tillverkar trådbundna och trådlösa headsets, mobila och fasta högtalartelefoner samt sporthörlurar. Jabra har 1000 anställda världen över och hade en årlig omsättning på 3.5 miljarder DKK under 2016.

GN-gruppen är verksam i mer än 90 länder och har nästan 150 års erfarenhet av innovation och att leverera pålitliga och enkla lösningar som får livet att låta bättre. GN grundades 1869, har mer än 5000 anställda och är noterat på Nasdaq Köpenhamn. www.jabra.com

© 2016 GN Audio A/S. All rights reserved. Jabra® is a registered trademark of GN Audio A/S. All other trademarks included herein are the property of their respective owners. (Design and specifications subject to change without notice).