Förslag till styrelseledamöter

Förslag till styrelseledamöter i AB Jacobson & Widmark (publ) Vid bolagsstämman den 23 mars 2000 i AB Jacobson & Widmark (publ) föreslås omval till styrelsen av Jörgen Ekberg, Thomas Erséus, Lars Förberg, Hans Karlsson, Johan Karlström och Jan Åkesson samt nyval av Stefan Dahlbo och Jan-Erik Forsgren. Förslaget stöds av aktieägare med mer än 50 % av röster och kapital. J&W är ett utvecklingsinriktat tekniskt konsultföretag. Verksamheten bedrivs i fem samverkande affärsområden: J&W Byggprojektering, J&W Energi och Miljö, J&W Mark och Anläggning, J&W Projektstyrning och J&W Sjölanders. J&W är börsnoterat sedan 1976, nu på Stockholms Fondbörs O-lista. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/13/20000313BIT00070/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/13/20000313BIT00070/bit0002.pdf