Ledningen tecknar optioner i J&W

Ledningen tecknar optioner i J&W Bolagsstämman i AB Jacobson & Widmark beslutade den 23 mars 2000 i enlighet med styrelsens förslag om ett optionsprogram innebärande att de anställda erbjuds köpa optioner för nyteckning av aktier i bolaget. Samtliga personer i J&Ws ledningsgrupp kommer att teckna sig för tilldelning av teckningsoptioner. Frågor med anledning av detta pressmeddelande besvaras av Kjell Holmgren tel 08-731 2523 e-post, kjell.holmgren@jw.se J&W är ett utvecklingsinriktat tekniskt konsultföretag. Verksamheten bedrivs i fem samverkande affärsområden: J&W Byggprojektering, J&W Energi och Miljö, J&W Mark och Anläggning, J&W Projektstyrning och J&W Sjölanders. J&W är börsnoterat sedan 1976, nu på Stockholms Fondbörs O-lista. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/27/20000327BIT00900/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/27/20000327BIT00900/bit0002.pdf