Nya uppdrag till J&W Sjölanders

Nya uppdrag till J&W Sjölanders J&W Sjölanders el-verksamhet har startat projekteringsarbete för Diligentias planerade nybyggnation i kvarteret Härden i Stockholm. Uppdraget till J&W Sjölanders omfattar projektering av kraft-, belysnings- och datanät, inklusive bussystem för fastighetens styrsystem. J&W Sjölanders inleder också det nya året med projekteringsuppdrag för SLs servicestation Nybodadepån. Detta uppdrag omfattar projektering av kraft, belysning och teleteknisk anläggning. Totalt ordervärde för dessa båda uppdrag uppgår till cirka 2,5 miljoner kronor För ytterligare information, kontakta avdelningschef Leif Kallenvret, J&W Sjölanders, Stockholm tel 08 24 14 30, mobiltel 0706-21 00 82, e-post leif.kallenvret@jw.se eller affärsområdeschef Ulf Wickström, J&W Sjölanders tel 08-24 14 30, mobiltel 0705-17 00 05, e-post ulf.wickstrom@jw.se J&W är ett utvecklingsinriktat tekniskt konsultföretag. Verksamheten bedrivs i fem samverkande affärsområden: J&W Byggprojektering, J&W Energi och Miljö, J&W Mark och Anläggning, J&W Projektstyrning och J&W Sjölanders. J&W är börsnoterat sedan 1976, nu på Stockholms Fondbörs O-lista. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/24/20000124BIT00040/bit0001.pdf http://www.bit.se/bitonline/2000/01/24/20000124BIT00040/bit0002.doc