Stort miljöupdrag i södra Sverige till J&W Energi och Miljö

Stort miljöuppdrag i södra Sverige till J&W Energi och Miljö J&W Energi och Miljö har fått uppdraget att genomföra Miljöbedömning av hela fastighetsbeståndet hos Drott Riks AB. Uppdraget omfattar främst kontor och kommersiella fastigheter och genomförs enlig Miljöstatusmetoden. Parallellt genomförs också PCB inventering. Drygt 70 fastigheter omfattas av kontraktet. Arvodet är 1,8 miljoner och uppdraget skall vara slutfört den 1 november i år. Uppdragsansvarig är Maria Ljung Byggnadsfysik Stockholm. För mer information kontakta Tomas Gustafsson, J&W 08-688 61 94. J&W är ett utvecklingsinriktat konsultföretag. Verksamheten bedrivs i sex samverkande affärsområden: J&W Arkitektur och Design, J&W Byggprojektering, J&W Energi och Miljö, J&W Management, J&W Samhällsbyggnad och J&W Systems. J&W är börsnoterat sedan 1976, nu på Stockholms Fondbörs O-lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/21/20010221BIT00910/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/21/20010221BIT00910/bit0002.pdf