Hela 25 nyheter i årets Jambo Tourskatalog

Report this content

Nytt är också att Jambo Tours presenterar ett bredare kryssningsprogram. Här finns kryssningar med Royal Carribean Cruise Line, med Celebrity Cruises och, inte minst, med de exklusiva, seglande kryssningsfartygen Star Clippers. Programmen omfattar såväl Västindien och Costa Rica som Nicaragua samt utvalda kryssningar i Medelhavet. De kompletterar bolagets omfattande kryssningsprogram med små, exklusiva flodfartyg i Indien, på Mekongfloden, i Amazonas och på Borneo. Jambo Tours fortsätter dessutom att erbjuda sina kunder den unika möjligheten att flyga ända ned till Antarktis för att kryssa i detta isens och pingvinernas rike med King George Island som utgångspunkt. - Årets Jambokatalog är utan tvekan den mest mångsidiga som vi någonsin släppt ut i marknaden, säger Jambo Tours VD, Kent Wallstedt. Förutom ett stort antal rundresor med svensktalande färdledning, som alltid utgjort Jambos signum, innehåller den massor av möjligheter att på ett enkelt sätt kombinera olika reseupplevelser. Samtidigt är den avsedd att fungera som inspirationskälla för den växande skara resenärer som vill skapa resor efter egna önskemål och behov. Det som är unikt hos Jambo Tours är nämligen möjligheten till personligt anpassade resor, kombinationer och upplevelser över hela världen. Det är något vi alltid varit mästare på, oavsett hur önskemålen ser ut och tillsammans med miljösatsningarna är det säkert en bidragande orsak till den stora försäljningsökning som vi nu upplever.
Som generalagent för Basecamp Explorer, en av världens mest prisbelönta ekoturismorganisationer fortsätter Jambo att erbjuda marknaden resor till några av världens mest miljönära anläggningar, i Indien, Kenya och på Spetsbergen. I programmet för nästa sommar finns bland annat flera nya turer på Svalbard.

Den nya katalogen distribueras till kunder och resebyråer nu i slutet av juni.

För ytterligare information, kontakta Kent Wallstedt, tel. 08-506 989 02 eller Jambo Tours marknads- och PR-chef Janne Lundbladh, 08-506 989 16. WWW.JAMBOTOURS.SE

Taggar: