JCs försäljning till konsument i juni

JCs försäljning till konsument i juni JC redovisar för juni 2004 en total försäljning till konsument om 173,1 Mkr (166,9) i egna butiker och franchisebutiker. I Sverige ökade försäljningen med 6,2 procent jämfört med samma månad föregående år. Sammantaget uppgick den totala försäljningen till konsument för årets första sex månader till 1 001,3 Mkr (1 072,3). I Sverige minskade försäljningen med 4,4 procent jämfört med samma period 2003. JCs försäljning till konsument JCs försäljning till konsument omfattar den försäljning som sker i såväl egna butiker som franchisebutiker och omfattar samtliga koncept; JC 6-25 år, Brothers och Sisters. Uppgift om försäljning till konsument lämnas månadsvis. Av den totala försäljningen stod den svenska marknaden för cirka 79 procent under år 2003. JC-koncernens intäkter JC-koncernens intäkter utgörs av försäljning till konsument i egna butiker, grossistförsäljning till franchisetagare samt franchiseavgifter. Uppgift om intäkter lämnas kvartalsvis. För ytterligare information, vänligen kontakta: Thommy Nilsson, VD, telefon 0709-172375. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/06/20040706BIT20010/wkr0001.pdf