JCs försäljning till konsument i juni

JCs försäljning till konsument i juni JC redovisar för juni 2002 en försäljning till konsument om 169,0 Mkr i egna butiker och franchisebutiker. Det är en minskning med 4,3 procent jämfört med samma månad föregående år. Sammantaget för årets sex första månader uppgick försäljningen till konsument till 1 079,1 Mkr, vilket motsvarar en minskning med 1,0 procent jämfört med samma period 2001. JCs försäljning till konsument JCs försäljning till konsument omfattar den försäljning som sker i såväl egna butiker som franchisebutiker. Uppgift om försäljning till konsument lämnas månadsvis. JC-koncernens intäkter JC-koncernens intäkter utgörs av försäljning till konsument i egna butiker, grossistförsäljning till franchisetagare samt franchiseavgifter. Uppgift om intäkter lämnas kvartalsvis. För ytterligare information, vänligen kontakta: Claes Hagberg, koncernchef, telefon 0709-17 23 49 . ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/11/20020711BIT00090/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/11/20020711BIT00090/wkr0002.pdf