JCs försäljning till konsument i november

JCs försäljning till konsument i november JC redovisar för november 2001 en försäljning till konsument om 190,1 Mkr i egna butiker och franchisebutiker. Det är en ökning med 1,4 procent jämfört med samma månad föregående år. Sammantaget för årets elva första månader uppgick försäljningen till konsument till 2 137,3 Mkr, vilket motsvarar en ökning med 8,9 procent jämfört med samma period 2000. JCs försäljning till konsument JCs försäljning till konsument omfattar den försäljning som sker i såväl egna butiker som franchisebutiker. Uppgift om försäljning till konsument lämnas månadsvis. JC-koncernens intäkter JC-koncernens intäkter utgörs av försäljning till konsument i egna butiker, grossistförsäljning till franchisetagare samt franchiseavgifter. Uppgift om intäkter lämnas kvartalsvis. För ytterligare information, vänligen kontakta: Claes Hagberg, koncernchef, telefon 033-17 28 00 alternativt 0709-17 23 49 . ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/11/20011211BIT00020/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/11/20011211BIT00020/bit0001.pdf