JCs försäljning till konsument i oktober

JCs försäljning till konsument i oktober JC redovisar för oktober 2003 en total försäljning till konsument om 219,3 Mkr (228,2) i egna butiker och franchisebutiker. I Sverige ökade försäljningen med 0,6 procent jämfört med samma månad föregående år. Sammantaget för årets tio första månader uppgick den totala försäljningen till konsument till 1 875,3 Mkr (1 925,9). I Sverige ökade försäljningen med 0,6 procent för årets tio första månader jämfört med samma period föregående år. JCs försäljning till konsument JCs försäljning till konsument omfattar den försäljning som sker i såväl egna butiker som franchisebutiker. Uppgift om försäljning till konsument lämnas månadsvis. Av den totala försäljningen stod den svenska marknaden för cirka 76 procent under år 2002. JC-koncernens intäkter JC-koncernens intäkter utgörs av försäljning till konsument i egna butiker, grossistförsäljning till franchisetagare samt franchiseavgifter. Uppgift om intäkter lämnas kvartalsvis. För ytterligare information, vänligen kontakta: Thommy Nilsson, VD, telefon 0709-172375. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/07/20031107BIT00490/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/07/20031107BIT00490/wkr0002.pdf