JCs försäljning till konsument i september

JCs försäljning till konsument i september JC redovisar för september 2001 en försäljning till konsument om 225,8 Mkr i egna butiker och franchisebutiker. Det är en ökning med 3,6 procent jämfört med samma månad föregående år. Sammantaget för årets nio första månader uppgick försäljningen till konsument till 1 730,4 Mkr, vilket motsvarar en ökning med 10,1 procent jämfört med samma period 2000. JCs försäljning till konsument JCs försäljning till konsument omfattar den försäljning som sker i såväl egna butiker som franchisebutiker. Uppgift om försäljning till konsument lämnas månadsvis. JC-koncernens intäkter JC-koncernens intäkter utgörs av försäljning till konsument i egna butiker, grossistförsäljning till franchisetagare samt franchiseavgifter. Uppgift om intäkter lämnas kvartalsvis. För ytterligare information, vänligen kontakta: Claes Hagberg, koncernchef, telefon 033-17 28 00 alternativt 0709-17 23 49. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/09/20011009BIT00090/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/09/20011009BIT00090/bit0001.pdf