Delårsrapport januari - juni 2004

Delårsrapport januari - juni 2004 Bästa första halvåret någonsin! - Nettoomsättningen uppgick till 28.2 Mkr (24.7) och ökade med 14 % - Programintäkterna ökade med 33 % (14 %) - Resultatet efter skatt uppgick till 4.0 Mkr (1.5) och resultatmarginalen till 15 % (6 %) - Resultatet per aktie var 1.4 kr (0.5) - Kassaflödet var positivt med 5.5 Mkr (5.4) och koncernens kassamedel uppgår till 26.1 Mkr (16.9) För ytterligare information kontakta VD Nicolas Ehrling, +46 8 587 099 42 eller CFO Björn Westberg, +46 8 587 099 45 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/17/20040817BIT20080/wkr0001.pdf Hela rapporten