Centralstation Stockholm lyser upp med sitt ljusspel i år igen!

Centralstation Stockholm lyser upp med sitt ljusspel i år igen! Centralstation Stockholm vill åter bjuda Stockholmarna och dess besökare på ljus i december! Därför smyckar vi fasaden med 16000 ljus och 87 strålkastare ända fram till jul. Invigningen bjuder på musik och andra överraskningar. Ljusspelet är invigningen av en rad aktiviteter som händer inne på Centralstationen - bland annat julmarknaden, en fotoutställning och Midnattskonserter! Invigning klockan 16:45 vid huvudentrén, Vasagatan Ljusspel varje dag mellan 16:00 - 24:00 fram till jul Välkommen till decemberljuset på Centralstation Stockholm Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=32139 För närmare upplysningar Ola Kronqvist, Marknad och Information Jernhusen Telefon: 070 399 46 54 Jernhusen äger, förvaltar och utvecklar ett av Sveriges mest intressanta fastighetsbestånd av bland annat stationshus, godsmagasin och verkstadslokaler längs den svenska järnvägen. Jernhusen har uppdraget att tillhandahålla grundläggande terminalfunktioner som väntsalar m m med fokus på resenärernas behov. Decemberaktiviteterna görs i samråd med SJ, Linx, Connex Tåg, Arlanda Express, SL och Samtrafiken. POSTADRESS Jernhusen AB, Box 520, 101 30 Stockholm BESÖKSADRESS Klarabergsviadukten 78, Stockholm TELEFON 08-762 45 00 TELEFAX 08-762 33 50 ORG. NUMMER 556584-2027 E-POST info@jernhusen.se www.jernhusen.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/25/20031125BIT00290/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/25/20031125BIT00290/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/25/20031125BIT00290/bild.html Pictures