Midnattskonsert på Centralstation Stockholm

Midnattskonsert på Centralstation Stockholm - idag släpps biljetterna! Under två nätter i december kommer Centralhallen på Centralstation Stockholm att förvandlas till en konserthall med välkända toner. Konserten är en musikalisk resa i arrangemang av Mikael Jöback som bjuder på en något annorlunda musikupplevelse. Avsnitt ur musikaler av Andrew Lloyd Webber och Stephen Sondheim möter Bach, Piaf och argentinsk tango. Dessutom nytolkningar av Ulf Lundell och Tom Waits musik. Allt framfört av vackra kvinnor plus en man. - Centralstation Stockholm är varje dag en mötesplats för ca 220 000 människor. Genom Midnattskonserterna öppnar vi upp för nya möten där just konserterna ingår som en del av våra aktiviteter på Centralstationen under december berättar Ola Kronqvist, marknadsansvarig Jernhusen. - Konserten skall stå för det som Centralstationen står för - möten, resor, mångfald, ett avstamp, ett forum, ett skratt, en igenkänning. Genom att samla några av Sveriges mest begåvade kvinnor (och vackraste!) garanterar vi besökarna en spännande och varierande musikupplevelse. Att skapa något nytt som är till glädje för många - det är ett riktigt äventyr säger Mikael Jöback Biljetter Antalet är begränsat och finns till försäljning i Centralstationens informationsdisk och på HotellCentralen. För mer information om arrangemanget ring 08-30 71 70 eller gå in på www.jernhusen.se. Biljetterna kostar 250 kronor. För närmare upplysningar Ola Kronqvist, marknadsansvarig, Jernhusen AB, tel 070 - 399 46 54. E-post: ola.kronqvist@jernhusen.se Mikael Jöback, producent, Mijo Music AB, 070-663 99 99 E-post: mijomusic@telia.com Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=31621 Jernhusen äger, förvaltar och utvecklar ett av Sveriges mest intressanta fastighetsbestånd av bland annat stationshus, godsmagasin och verkstadslokaler längs den svenska järnvägen. Jernhusen har uppdraget att tillhandahålla grundläggande terminalfunktioner som väntsalar m m med fokus på resenärernas behov. Decemberaktiviteterna görs i samråd med SJ, Linx, Connex Tåg, Arlanda Express, SL och Samtrafiken. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/11/20031111BIT00650/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/11/20031111BIT00650/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/11/20031111BIT00650/bild.html Pictures