Förhandlingar pågår om försäljning av JM Maskinservice

Förhandlingar pågår om försäljning av JM Maskinservice Förhandlingar har inletts om försäljning av JM Maskinservice, omfattande samtliga förrådsenheter, maskiner och bodar. "En försäljning av vårt förråd och maskinuthyrningsverksamhet vore ytterligare ett led i renodlingen av JM till ett modernt projektutvecklingsföretag. De delar av organisationen som inte kan sägas tillhöra kärnverksamheten ses över. I mitten av november förra året sålde JM de båda måleriföretagen Miljönären-Lindefelts måleri i Borlänge och Gunnarssons Måleri i Eskilstuna. JM Maskinservice är ytterligare ett exempel på verksamhet som inte kan betraktas som nödvändig att driva i egen regi", kommenterar Carl Eric Stålberg, VD och koncernchef i JM. Förhandlingarna beräknas vara slutförda under februari månad. Stockholm 2000-01-25 JM AB Koncernstab Kommunikation Detta och tidigare pressmeddelanden finns även på www.jm.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/18/20030818BIT00800/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/18/20030818BIT00800/wkr0002.pdf