JM får entreprenad värd cirka150 mkr

JM får entreprenad värd cirka150 mkr JM Entreprenad har fått i uppdrag av Akademiska Hus i Stockholm att fortsätta utbyggnaden av Lärarhögskolan Campus Konradsberg. Kontraktsumman är cirka 150 miljoner kronor. Arbetet beräknas startar i slutet av mars 2001 och ska vara färdigställt i juni år 2002. - JM utförde den första ombyggnaden av Campus Kondrad 1996, säger Olle Lång regionchef JM Entreprenad. Det är trevligt att vi får förnyat förtroende. - Ytterligare information lämnas av Olle Lång, JM Entreprenad, telefon 08- 782 87 88. alt. 070-582 87 88. Stockholm 2001-02-28 JM AB Koncernstab Kommunikation Detta och tidigare pressmeddelande finns även på www.jm.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/18/20030818BIT01760/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/18/20030818BIT01760/wkr0002.pdf