JM säljer en fastighet vid Norra Bantorget - realiserat resultat 30 Mkr

JM säljer en fastighet vid Norra Bantorget - realiserat resultat 30 Mkr I en affär med SEKO (Fackförbundet för service och kommunikation), säljer JM fastigheten Barnhuset 6 vid Norra Bantorget i Stockholm. Försäljningspriset uppgår till 84 Mkr och ger JM ett realiserat resultat om 30 Mkr. Resultatet kommer att redovisas under 3:e kvartalet 2002. - Detta är en försäljning som ligger helt i linje med JMs affärsidé att sälja färdigutvecklade fastigheter, säger JMs affärsenhetschef Sten Hamberg. Under 2002 har JM hittills sålt fastigheter för 1.005 Mkr med ett realiserat resultat om 206 Mkr. Ytterligare information lämnas av Sten Hamberg, JM AB, telefon 08-782 88 52 alternativt Eva Eriksson, JM AB, telefon 08-782 88 99. Stockholm 2002-07-04 JM AB Koncernstab Kommunikation Detta och tidigare pressmeddelanden finns även på www.jm.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/04/20020704BIT00320/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/07/04/20020704BIT00320/wkr0002.pdf