Jojka inleder långsiktigt samarbete med Junkyard

Jojka har i dagarna tecknat ett tvåårigt samarbetsavtal med Junkyard vars verksamhet startade 2002 som en liten skateshop och är nu Skandinaviens största E-handel för urban fashion.

”Jag är oerhört glad att kunna presentera vårt nya samarbetsavtal med Junkyard. Att vi får möjligheten att göra Junkyard marknadsföring som är redan mycket bra, lite starkare är glädjande. Vi har jobbat hårt för att få äran att leverera till Junkyard”. säger Rutger Lindquist, VD för Jojka Communications AB i en inledande kommentar”

”Jojka har en användarvänlig plattform och har visat en stor vilja att ha oss som kund säger Tobias Hilmersson, Junkyard”.

”Det är också stimulerande att Junkyard skriver ett två årsavtal med oss. Det visar på deras långsiktighet”, säger Rutger Lindquist i en avslutande kommentar

Avtalet genererar en fast månatlig ersättning samt en rörlig intäkt beroende på utnyttjande.

SMS-marknadsföring och kommunikation med nya och befintliga kunder är rätt använt mycket effektivt. 97 % av alla SMS som skickas läses inom 3 minuter.

Om Jojka

Jojka är en interaktiv kommunikationstjänst som hjälper företag och organisationer att kommunicera med kunder och anställda på ett effektivt sätt. Jojka har idag två olika produkter: en SMS-baserad produkt för mobil marknadsföring (Salesboost), samt Survey som gör det lättare för företag ska kunna mäta kundnöjdheten. Företaget Jojka Communications AB är noterat på AktieTorget och har runt 750 aktieägare. Styrelsen innehar direkt och indirekt ca 40 % av aktierna i bolaget

Rutger Lindquist, CEO Jojka Communication AB, rutger.lindquist@jojka.com