Josab genomför informationsträffar i samband med den förestående företrädesemissionen

I samband med den förestående företrädesemissionen (teckningstid 29 mars-20 april) om 22,22 MSEK före emissionskostnader i Josab International - vilken möjliggör för Josab att i första hand expandera på prioriterade marknader och även tillför rörelsekapital - kommer informationsträffar att anordnas, där Johan Gillgren, VD, och Henry Koskela, CFO, redogör för Josab och dess för miljön och vattenförsörjningen så viktiga kunderbjudande samt Josabs väg framåt.

Den 5 april med början 18.00 genomförs en informationsträff i Göteborg på Elite Park Avenue Hotel, Kungsportsavenyn 36-38, och den 6 april genomförs en informationsträff tillsammans med Aktiespararna i Stockholm (Aktiekvällen med början 17.00, Josab presenteras 18.30-19.00) på Hotel Birger Jarl, Birger Jarlsgatan 61A.

För anmälan till informationsträffen den 5 april, sänd intresseanmälan till ulf.hellzen@consensusam.se, alternativt ring 070-8241447. För anmälan till Aktiekvällen i Aktiespararnas regi den 6 april, kontakta Aktiespararna.

VD, Josab International AB (publ)
Telefon: 08 121 389 00